2/23/2017

Smoothie truskowakowo-miętowe

Często zastanawiam się co przygotować na drugie śniadanie. Niestety przez długi czas uważałam, że przyrządzanie wszystkich posiłków jest długotrwałe i po pewnym czasie okaże się również monotonne bo ile można wymyślać nowych to potraw tak aby były smaczne i ciekawe. Myliłam się. Spędzam w kuchni mniej czasu niż się spodziewałam i coraz bardziej podobają mi się eksperymenty kulinarne w moim wykonaniu. Dlatego też, jeżeli nie masz pomysłu na drugie śniadanie to uważam, że ta wersja pożywnego posiłku jest idealna dla Ciebie. Nie dość, że jest sycąca i zdrowa to nie zawiera ani grama cukru a jej wykonanie zajmie Ci zaledwie 20 min.
Zacznij od przygotowania sobie tych oto produktów:

* 150 g truskawek
* 1 średniego banana
* 3 czubate łyżki płatków owsianych orkiszowych
* 400 ml mleka sojowego z wanilią
* garść listków mięty

Płatki zalej gorącą wodą i odstaw na ok 10 min aby nasiąkły wodą i były miękkie. Banana obierz , pokrój na mniejsze kawałki. Wlej mleko sojowe do blendera, dodaj resztę składników i wszystko zmiksuj do uzyskania jednolitej konsystencji.

Drugie śniadanie jest gotowe, smacznego!

Brak komentarzy:

Publikowanie komentarza

Copyright © 2016 Prosto z mojego talerza , Blogger