11/16/2017

Pudding jaglany z dynią i owocami


Pudding jaglany z dynią i owocami - pychota! Już w poprzednim wpisie zapowiadałam, że mam przygotowany pomysł na wykorzystanie korzennego musu z dyni. Proszę bardzo - połączenie niezawodnej kaszy jaglanej z mlekiem migdałowym i musem z dyni. Wystarczy dodać ulubione bakalie lub owoce i gotowe! Pierwszy posiłek w ciągu dnia powinien należeć do sytych a zarazem dodającym energii na cały dzień. Staram się, aby to właśnie w tym posiłku znajdowały się produkty, które dostarczą organizmowi odpowiednią dawkę witamin i minerałów aby dzień rozpocząć z większą siłą. Kasza jaglana jest lekkostrawna, ale sycąca, dodaje energii, oczyszcza organizm z toksyn i wpływa korzystnie na przemianę materii, ułatwiając tym samym odchudzanie. Zawiera sporą ilość antyoksydantów, dzięki czemu usuwa z organizmu wolne rodniki, które odpowiedzialne są za procesy starzenia organizmu, a nawet za powstawanie nowotworów. Dynia jest skarbnicą minerałów i witamin takich jak: A, B1, B2, B3, C, beta karoten, magnez, cynk, potas, wapń, żelazo, fosfor i selen. Działa odkwaszająco i moczopędnie, oczyszcza organizm z toksyn, pomaga w odchudzaniu. Aby przygotować korzenny mus z dyni, który jest niezbędnym dodatkiem do potrawy, cofnij się do wpisu:

Korzenny mus z dyni

Jeżeli masz już sporządzony mus, przygotuj sobie pozostałe produkty:

* 250 ml mleka migdałowego
* 100 g kaszy jaglanej


Kaszę jaglaną dokładnie wypłucz i ugotuj w 200 ml mleka migdałowego. Do ugotowanej kaszy dolej 50 ml mleka i mus (ilość zostawiam do indywidualnej decyzji - im więcej, tym bardziej intensywny smak). Zmiksuj całość blenderem do uzyskania jednolitej masy. Pudding jest gotowy. Możesz podać go dodatkowo z bakaliami lub świeżymi owocami.

Smacznego :)




Brak komentarzy:

Publikowanie komentarza

Copyright © 2016 Prosto z mojego talerza , Blogger